ITS MY LAAAJJJF ITS NOW OR NEVER !!!!!

guuuuewwwshhh i öööv thaaa sng dingelidong !!!

joo, beroedne pååeehhh åten vill jg ockåååww bereta om mitt liiiiiv
Jag spelar innebandyyyyy :D:D:D:D:D:D:D och..... FOBALLL !!
ibland dansar jag balett som en kvaett :D
HIHIHI skojss <333
Jag har blondt hår, ganska lånpanna, ett fint leende & en stor kuk jag är cá 185 lång, och kuken är ca 30 lång ;);)
TIHIHIHIHIHI avslöjat !!
gjordw penisförlängning i tonåren !!!
Jag heter fääälishhhh krlsson bor i västerås stad <333
Alla kallar mig faagis :'( men det är väl bara tha sanning !!!!!!!!!!
jag gillar att bryt beennenn, för att jag fåt så mytcket skrikande het våt uppmärksamet =D=D=D=D
jag blir kåwwwwttttttt ....
SO LÖÖÖÖÖNG dick !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0