penisförlängningen, hemskaste tiden i mitt liv.

min penisförlängning var det märtsammaste jag gjort i hela mitt underbara bögigga sexiga liv.
När jag beställde en peisförläning p akademiska i uppsala sa dom med en kåt röst "välkommen klockan sex"
jag blev därför orolig om de var kåta på min kukis...
men jag tog md mig ll mod som gud den allsmäktige gett mig,
Jag öppade långsamt dörren till akademiska, hjärtat bultade ännu mera n vanligt...
Jag kände mig... förstoppad !
jag var tvungen at bajsa innan förlängningen för att jag var nervös, förlåt men det är sånt jag gör nä jag är nervös, d.v.s varje dag.
utsan min nervositet skulle jag inte bajsa.
jag ställde mig i väntrumme och den snygge utländske killen med hårig kropp ärmar sig mig, jag blir fundersam ocjh frågar honom om det skulle göra ont, han svarade med förvirrad röst "penis kan mjligtvis brista, men vi ska göra det bästa vi kan. "
Jag blev därför oroligm och var tvungen att bajsa igen, snart hade jag gått ner 14 kilogram.
När jag drog ner kallsingarna, byxsingarna och visade upp mitt dåvarande lilla paket blev doktorn ahmed mycket orolig för hur det skulle gå, eftersom att den bara var ett finger långt...
 de byggde ut brosket i min lilla fina söta penis och det gjorde att kukis blev hästpung.
alltså nätan lika stordv.d...
*JAg var mycket stolt, nu hade jag äntligen döpt kukis till ELEFANTEN !!
nu var jag inte mobad längre !!
det var tiden jag hade väntat på !!
det var tiden som förändrade mitt sexliv!!
Jag kunde äntligen köra in den i röven !
DEN FICK ÄNTLIGEN PLATS I BENGTS STJÄRT

tack för att ni lyssnade, det här betyder med än någonting annat för mig.
jag känner hur tårarna rinner nedför min kind och händerna blir svettiga när jag tänker på ahmed.
nu måste jag baja, ni vet varför...

Kommentarer
Postat av: Andreas

Åååh, måste gjort såå ont!!!! Sån himla tur att den inte brast, det hade typ varit ännu sämmre än att bara ha en fingerlång en!!



Tack för en superspännande blogg! Så himla skönt med mäniskor som står upp för sej själva och VÄGRAR TA SKIT!!!!!!!! <333!!



KRAM!!!!!111!!

2010-01-04 @ 00:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0